Konu Gazanfer Bilge Öğrenci yurdunu bilen warmı.KARAMÜRSELDE 2005-08-30 (01:06)
Kayıt: 2005-08-30 (01:01)
Mesaj: 1
bu yıl karamürsel myo güverte bölümünde öğrenim görücem.ve yurtkur dan bana gazanfer bilge öğrenci yurdu çıkmış.orası hakkında bi bilgisi olan warmı.nasıl bi yurt yşanabilecek bi yer mi.yani oda şartları filan.bilgisi olan warsa cvp yazarsa sevinirim.
Başa Dön Başa Dön   Alıntı Alıntı 
Konu Yardım! 2007-10-17 (13:40)
Kayıt: 2004-03-26 (15:08)
Mesaj: 11
Meraba arkadaşım

Öncelikle gazanfer bilge yurdu nerde bilmiyorum ama tahmınımce gazanfer bilge kampusunun ordadır cunku karamursel ıcınde gazanfer bilge yurdu yok sadece 2 tane yurt var.Tahmınımce karamurselın cıkısında (yalova istikametinde) olabilir.Şayet oralardaysa hergun mınubus parası vermek zorunda kalabılırsın buda sana az çok masraf cıkarmıs olur.bence sen en ıyısı karamurselde bır ev kırala ve ev arkadası bul sınıfından ozellıkle.cunku yurtlar pek ıc acıcı degıl benım gordugum kadarıyla.ayrıca evde kalmanın kendınce cok ozel kolaylık ve avantajları var.en onemlısı ozgursun.Karamurseldekı yurtlarıda pek tavsıye etmem.

bu arada bır arkadasım vardı ev arayan aslında tek basına tutacaktı.ıstersen onu bı ararım.tabıkı evde kalmayı dusunursen.

bu arada bende Güverte II.Ö. 'im danışmak ıstedıgın bır konu olursa çekinmeden soyleyebılırsın.bılgılendırmeye calısırım senı.

kal saglıcakla.
Başa Dön Başa Dön   Alıntı Alıntı 
Konu 2007-12-11 (13:22)
Kayıt: 2007-09-13 (11:19)
Mesaj: 2
selamlar ben gazanfer bilge öğrenci yurdunda kaliyorum 2 seneden beri... çok süper yurt.2004 yılında açılmış.24 saat sıcak su var...odalar 4'er kişilik....internet kafesi yemekhanesi kantini falan süper...sadece yol parası vermek zorunda kalırsın...
Başa Dön Başa Dön   Alıntı Alıntı 
Konu Güverte 2008-05-17 (13:20)
Kayıt: 2008-05-17 (12:56)
Mesaj: 1
S.a beyler Ben Meslek Lisesi Makina bölümü mezunuyun ve Güverte bölümüne gitmek istiyorum yardıncı olurmusun puanı nedir söylermisin birde ben girebilir miyim?
Başa Dön Başa Dön   Alıntı Alıntı 
Konu 2008-09-04 (03:12)
Kayıt: 2008-09-04 (01:15)
Mesaj: 23
yurt karamürseli geçince yaklaşık 5 km ilerde anayolun üstünde kalıyo altınovaya gitmeden...karamürsel minübüs duraklarından araba kalkıyo....
Başa Dön Başa Dön   Alıntı Alıntı 
Konu asdas 2008-09-14 (11:33)
Kayıt: 2008-09-14 (11:21)
Mesaj: 4
yav bişi sorcam banada gazanfer bilde öğr. yurdu çıktı gidip kaydolcas bu odalara bilgisayar sokabilirmiyizki? soksak bile internet bağlantımız olacakmı? bilen varsa ceaplarmı?Çok mutlu
Başa Dön Başa Dön   Alıntı Alıntı 
Sayfa / 4
1234 Sonraki SayfaSon Sayfa