TESTDAF HAKKINDA BILGI EDINMEK ISTEYENLER VE HAZIRLANANLAR BURAYA!!!
Yeni Konu Aç Cevap Gönder
Sayfa / 8
Birinci SayfaÖnceki Sayfa … 45678 Sonraki SayfaSon Sayfa

2008-06-20 (00:27)
Okan Kararskan (kirbit)
Okan Kararskan (kirbit)
kilitleyin lan bu basligi, Girmesin kimse TESTDAF a falan Çok mutlu
2008-06-22 (19:17)
Dniz Coskun (maniaturk)
Dniz Coskun (maniaturk)
kirbit demiş ki:
kilitleyin lan bu basligi, Girmesin kimse TESTDAF a falan Çok mutlu

ya bugün aradim cikmadin telefona nasil gecti anlat bir hele Çok mutlu
2008-06-22 (21:55)
Okan Kararskan (kirbit)
Okan Kararskan (kirbit)
Ich würde zuerst sagen,dass es weder sehr schlecht noch sehr gut war. Mein Albtraum Mündlicher Ausdruck war am schlechtesten. Aber trotzdem habe ich für die 7 Aufgaben meine Stellungen genommen. Schriftlicher Ausdruck war am besten. Nach der Prüfüng habe ich mir gefragt : " Bin ich ein Autor?" Çok mutlu Die Texte beim Leseverstehen habe ich nicht so schwierig gefunden, aber dagegen waren die Antworten der Fragen in der Tat sehr ähnlich,deswegen bin ich nicht völlig sicher. Der erste Teil des Hörverstehens war etwa perfekt. Der zweite Teil war für mich erstaunlicherweise schwierig. Denn ich hatte diesen Teil bisher in allen selbst gemachten Modelltests ungefähr ohne Fehler gemacht. Ich warte von diesem Teil kein gutes Ergebnis.Dritter Teil war leichter als ich erwarte. Ich habe alle Aufgaben geantwortet. Mein Bruder zusmmenfassend alles ist möglich, würde ich sagen. Obwohl ich schaffen kann, hab ich mich schon zur nachsten Prüfung angemeldet, um mich gewährzuleisten ):
2008-06-23 (15:45)
Dniz Coskun (maniaturk)
Dniz Coskun (maniaturk)
kirbit demiş ki:
Ich würde zuerst sagen,dass es weder sehr schlecht noch sehr gut war. Mein Albtraum Mündlicher Ausdruck war am schlechtesten. Aber trotzdem habe ich für die 7 Aufgaben meine Stellungen genommen. Schriftlicher Ausdruck war am besten. Nach der Prüfüng habe ich mir gefragt : " Bin ich ein Autor?" Çok mutlu Die Texte beim Leseverstehen habe ich nicht so schwierig gefunden, aber dagegen waren die Antworten der Fragen in der Tat sehr ähnlich,deswegen bin ich nicht völlig sicher. Der erste Teil des Hörverstehens war etwa perfekt. Der zweite Teil war für mich erstaunlicherweise schwierig. Denn ich hatte diesen Teil bisher in allen selbst gemachten Modelltests ungefähr ohne Fehler gemacht. Ich warte von diesem Teil kein gutes Ergebnis.Dritter Teil war leichter als ich erwarte. Ich habe alle Aufgaben geantwortet. Mein Bruder zusmmenfassend alles ist möglich, würde ich sagen. Obwohl ich schaffen kann, hab ich mich schon zur nachsten Prüfung angemeldet, um mich gewährzuleisten ):

la TÜrkce yazda anlasin millet deneyimlerini. Millet deneyim okumaya geliyor buraya.

Neyse benim de en kötü Mündlich gecmisti ama ondan 4 aldigimda sok olmustum yani en yüksek ondan almistim Çok mutlu

Schriftlicher'den 5 bile gelir diye bekliyordum 3 gelmisti Çok mutlu

Hemen hemen ayni seyleri yasamisiz Çok mutlu

Neyse sen hemen bir sonraki sinava hazirlan cünkü bunun sonuclarinin gelmesi 2 ay bulur. Büyük ihtimalle 3 de alabilirsin cünkü tam hazir degildin. Deneyim kazandin olsun. Bak bir sonraki sinavda artik daha az heyecan yapacaksin hatta ben daha önce de girdim teleslanmain diyeceksin yenilere. (Ben girdigimde ikinci defa girenler bizi sakinlestirmeye calisiyordum)

Ama olsun cebinde bir garanti olur 7-8 ayda daha iyisi zor olurdu sen bir de özel Testdaf hazirlikta yapmadin. Konular nelerdi unutmadan bir yaz istersen Aufgabeleri genel olarak... Gülümsüyor
2008-06-23 (17:56)
Okan Kararskan (kirbit)
Okan Kararskan (kirbit)
Bu sinava girecek adam anlasin o kadar almanca deniz sen de. Çok mutlu

Leseverstehen ilk bölüm malum eslestirme. Ikinci bölümde konu su kitiginin etkileriydi. Avrupa nin daha somut bir durum ile karsi karsiya kalmadigini fakat fakir ülkerlerde gida maddesi olarak su **** cekildiginden bahsetmis. Suyun dogada nasil daha faydali kullanilabiiecegini söylemis. Kök sulama sisteminden, deniz suyundan tatli su elde etme sistemine bir kac alternatif olabilecek örnek vermisler. Bu konu üzerine daha önce bir yazi okumustum o yüzden kolaylastirdi isimi ama cevaplar cok benzerdi. Ücüz desem yeri var Gülümsüyor

Ücüncü bölümün konusu aklimda degil gelince editlerim.

Heyecanlarnirim saniyordum fakat hic olmadi aslinda. Mündlicher Ausdruck da 7. Aufgabe den sonra dalginligima geldi scheiße kacti agzimdan anasini satayim. Çok mutlu Fikir
2008-06-24 (18:54)
Dniz Coskun (maniaturk)
Dniz Coskun (maniaturk)
kirbit demiş ki:
Bu sinava girecek adam anlasin o kadar almanca deniz sen de. Çok mutlu

Leseverstehen ilk bölüm malum eslestirme. Ikinci bölümde konu su kitiginin etkileriydi. Avrupa nin daha somut bir durum ile karsi karsiya kalmadigini fakat fakir ülkerlerde gida maddesi olarak su **** cekildiginden bahsetmis. Suyun dogada nasil daha faydali kullanilabiiecegini söylemis. Kök sulama sisteminden, deniz suyundan tatli su elde etme sistemine bir kac alternatif olabilecek örnek vermisler. Bu konu üzerine daha önce bir yazi okumustum o yüzden kolaylastirdi isimi ama cevaplar cok benzerdi. Ücüz desem yeri var Gülümsüyor

Ücüncü bölümün konusu aklimda degil gelince editlerim.

Heyecanlarnirim saniyordum fakat hic olmadi aslinda. Mündlicher Ausdruck da 7. Aufgabe den sonra dalginligima geldi scheiße kacti agzimdan anasini satayim. Çok mutlu Fikir

alles ist sheiße salla bosver Çok mutlu

evet leseverstehen kazik oluyor son 2 bölüm. Türkiye'deki gibi a- alttaki cevap yanlis b-hepsi c- hicbiri d-sanane gibi siklar yer almiyor birbirine yakin cevaplar Çok mutlu

Mündlicher de ne tarz aufgabeler geldi... Çok mutlu
2008-06-25 (18:52)
Okan Kararskan (kirbit)
Okan Kararskan (kirbit)
Uzun zamanda yorumlanmasi gereken grafikte yaslara göre ayrilmis cocuklarin TV basinda öldürdükleri zaman verilmis. Bunun nedenlerini,ilerisi icin kendi öngörülerini acikla demisler. Baska birsy yok aklimda inán Çok mutlu

Aksam iki duble atariz herhalde macta. Ondan sonra sakir sakir yazarim merak etme Çok mutlu
2008-07-01 (12:09)
Gürkan Yalcin (physiker01)
Gürkan Yalcin (physiker01)
kirbit demiş ki:

du hast ja 99% bestanden alterrrr!!!! Göz kırpıyor wann erfährst du das ergebnis????
2008-07-01 (20:19)
Okan Kararskan (kirbit)
Okan Kararskan (kirbit)
Normalerweise dauert es etwa 6 Wochen. Und zwar ende Juli. Ich hoffe Gürkan. Falls ich schaffe, will von mir was du willst.
2008-07-01 (21:45)
Gürkan Yalçın (01physiker)
Gürkan Yalçın (01physiker)
6 wocheeeeeeeeeeeeeeen!!!!! Şok olmuş Şok olmuş poaaao ich hätte nicht mehr als eine woche warten können.. Çok mutlu unddddddd was ich von dir verlangen würde ?? Gözlerini yuvarlıyor Gözlerini yuvarlıyor

Lass uns in eine Kneipe gehen und uns besaufen, bis wir unseren namen vergessen Gülüyor Gülüyor ..
Sayfa / 8
Birinci SayfaÖnceki Sayfa … 45678 Sonraki SayfaSon Sayfa