Komik Durumlar

Günlük yaşantımızdan komik alıntılar...
Olay ODTÜ'de geçiyor.
Dışarda bahar havası; amfide kalkülüs dersi, hem de İngilizce. İnsanlar seçimlerini doğru yönde kullanmış olacaklar ki 100 kişilik sınıftan anca 15-20 kişi var içerde, onlar da kâat falan oynuyolar. Bi tek en önde bi kızcaaz dersi dinliyo. Aklına bişey takılıyo hocaya ingilizce soruyo şurdaki nevaleyi tekrar anlatır mısınız diye... Hoca eyvallah diyo, dönüyo, başlıyo bütün konuyu yeniden, ama bu sefer Türkçe anlatmaya.
Bitiriyo, kıza dönüyo,simdi anladın mı diye soruyo. Kızdan gelen cevap yarım yamalak bi Türkçeyle "Ama hocam siz Türkçe anlatıyor ben anlamadı." Hoca dumur, amfi yerlerde...

Belediye Başkanı
Devlet tiyatrosundan bi arkadaş, bi oyun için mi ne artık, Akçaabat'a gitmiş. Ekip olarak şehir merkezine gelmişler. Kafalarını kaldırınca koca bir bez afiş görmüşler. Şöyle yazıyo:
Ben de sporcunun zeki, çevik ve ahlaklı olanını severim.

AKÇAABAT BELEDIYE BASKANI

Helikopterdeki Adam
Uludağ üniversitesi bahar şenliklerinde geçiyo olay. Kalabalıktan uzak bir fakültenin yakınlarındaydık. 100 metre ileriye bir helikopter indi. Aletten biri eğilerek indi ve bir talebeye yaklaştı. Takriben 1 dakika konuştuktan sonra adam helikoptere
bindi ve tekrar havalandılar. Biz biraz şaşırdık nooluyo diye ama
esas bomba o talebeye adamın ne sorduunu sorduğumuzda inmişti beynimize.
Adam adres sormuş.
Benden bu kadar.

Hizmet bi yere kadar
Bodrum'da veya Datça'da küçük bi lokantanın
camında "23 saat açığız" yazıyodu :))

Hizmet hizmet bi yere kadar di mi, biraz da kendimize zaman
ayiralim.

Kampanya
İzmir konakta bi köfteci gördüm adam tezgahını açmış
çiğ köfte satıyor. Kocaman da bi tabelasi var önünde fiyatlarin
yazdığı... Aynen iletiyorum:

Kampanya ...

TANE: 125 bin

2 TANE 300 bin

Çaycının prensibi
Abi çaycının prensibi olur mu, demeyin. Bizim
çaycının cama yazdığı yazılar bunlar:

1. Sıcak çay 150.000.TL.

2. Saat beşten sonra çay yoktur, ısrarcı olmayınız.

3. Tek çay için yukarı çıkamam gelip kendiniz alın.

Türk Şoförü
Bir gün Bakırköy-Taksim dolmuşuna binmiştim.
Aracın ön konsoluna harfli sticker'larla şunlar yazılmıştı:

TÜRK ŞOFÖRÜ EN İÇTEN DUYGULARIN İNSANIDIR.
E, ne var ki bunda, demeyin;
devamını okuyun:

KEMAL ATATÜRK !!

Kızlar Tuvaletinde
Fıkra gibi olay, olay bir okulun kızlar tuvaletinde geçiyor. Kızlar dudaklarına ruj sürüp tuvaletin aynasını öpüyorlar. Tabi akşama kadar ayna dudak figürleri içinde kalıyor. Hademe temizliyor ama nafile. Ertesi akşam yine aynı dert. Hademe bakıyor ki bu işin biteceği yok, müdüre haber veriyor. Müdür hademeyle konuşuyor ve kız öğrencileri öğle teneffüsünde tuvalete çağırıyorlar. Müdür başlıyor konuşmaya:
- Bakın kızlar, siz böyle yapıyorsunuz ama bunu temizlemek bizim hademeye çok zor geliyor. İsterseniz bir temizlesin de görün.
Hademe, daha önceden anlaştıkları gibi uzun saplı fırçayı alıyor, içerdeki tuvaletlerden birine giriyor, deliğe daldırıp aynayı temizliyor.
O günden sonra o okulun kızlar tuvaletindeki aynalarda bir dudak izine rastlayan olmuyor.

Aradığın bilgileri bulamadın mı? Sorularını Mesaj Panosuna yaz!
Yardımsever Turkstudent topluluğundan kısa sürede cevap alacaksın ;-)
» Mesaj Panosuna geçmek için tıkla!

Geyik Yazılarımız

Metin Kadın nedir?
Metin Bir Erkeğin Hayatı Nasıl Karartılır?
Metin Son dileğim uzun bacaklı bir piliçti, yanlış anladı...
Metin Bayan Tipleri
Metin Kadınların erkekleri reddetme bahaneleri
Metin Delikanlı Adamın El Kitabı
Metin ''Allahtan erkeğim" dedirtecek 100 neden
Metin Kadınlar
Metin Erkeklerden kadınlara...
Metin Bilgisayar ortamında kadın tanımları
Metin Aşkı kabusa çeviren bu erkeklerden uzak dur!
Metin Irmak geçen bir kadının erkekten farkı ne olabilir?
Metin ''Allahtan kadınım'' dedirten 100 neden
Metin Erkeklerin Kadınları Reddetme Bahaneleri
Metin Zift Mi Kesildin Be Mübarek!
Metin Andrea Doria
Metin Bu Türk Toplumu Hiçbir Şeye Tepki Göstermez ;)
Metin Venus, Herkül ve Don Juan
Metin Meraklı
Metin İETT
Metin Altı yanmış ekmeği nasıl daha pahalıya satarsınız?
Metin Cin
Metin Bir Öğrenci Evinin Anatomisi
Metin Aziz milletimden inciler
Metin Alo, Hilmi abi benim bu otobüste cep telefonuyla konuşmam yasak…
Metin Karadenizlilerin Buluşları
Metin Kamyoncu Deyişleri
Metin Sözü tersinden anlama kursuna hoşgeldiniz!
Metin İleri Düzeyde İngilizce Kursu
Metin Cennet ve Cehennem
Metin Astrolog Depresyona Girerse Burçlar
Metin Tabu Oyununu Bilen Var mı???
Metin Bilmece
Metin Otobüs
Metin SSK'da
Metin Unutkanlık
Metin Futbol vs. Sex
Metin Güzel Türkçemiz
Metin Televele Hizmet Hattı Ve Müdavimleri
Metin Chat Yapma Yasaları
Metin Cevabı Verilesi Sorular
Metin İlginç Ölümler
Metin Dünyayı Kurtaran Adam
Metin 6 Musevi
Metin Seminerler
Metin Hayvanlar Alemi
Metin Ölümsüz Ceset
Metin Bilgisayar
Metin Onu Bir Gün Terk Edeceğim
Metin Türkiye'de Ölüm Yolları
Metin U.F.O.
Metin Anlaşmazlık
Metin "İsmail Abi bakıvercen mi, turist geldi bi dene!"
Metin Kıyamet Kopsa
Metin Komik Durumlar
Metin Soyadınız böyle olsaydı...
Metin Bir bilmece
Metin Komikler
Metin Piramitlerin Esrarları ve Geyikleri
Metin Bir Reklamın Anatomisi
Metin Bu ilk kez olacak
Metin Bir erkeğin hayatı nasıl karartılır?
Metin Çan Eğrisi ve Başarı
Metin Öğrendiklerimiz
Metin Dekolte - Kıskanç erkek
Metin Hepsi Gerçek
Metin Reha Muhtar
Metin Matematiksel Sevgi
Metin Komik
Metin Bill Gates ve Volkswagen rekabeti...
Metin GEYİK BİLMECELER
Metin Yurdum İnsanı
Metin Kadınların sordukları en zor 5 soru ve cevapları...
Metin Bunları Biliyor musunuz?
Metin Benzetmeler
Metin Türk astronotların ay yolculuğu kayıtlarından...
Metin Bilgisayar acemisine en iyi nasıl yardım edilir?
Metin Baba - kız diyalogu
Metin Kadınlardan duyamayacağınız sözler...
Metin Düşündüren sözlerden seçmeler...
Metin Çok çalışıyor görünmenin sırları :)?
Metin Who Wants To Be A Millionaire?
Metin Geyik Seri İlanlar
Metin Azeri Spiker
Metin Pratik Günlük İngilizce
Metin Bir Cem Yılmaz Klasiği
Metin Meslekleri Tanıyalım
Metin AŞKISI İÇİN......
Metin Özlü Sözler
Metin Bilgisayar Manyağı
Metin Bize özgü hastalıklar
Metin AMERİKAN FİLMLERİ OLMASA....
Metin TABU
Metin Minibüsten aşağı tükürmek :-)
Metin Kararım kesin, sigarayı bırakıyorum (...)
Metin Hapis yerine kitap okuma cezasına çarptırılan ilk Türk neler sö…
Metin Matriks II (Türkçe)
Metin Tersten Okunduğunda Aynı Kalan Cümlelerden Haberiniz Var Mı?
Metin Hatunlar için kurslar :-)
Metin En yeni geyikler
Metin İstanbul
Metin Yasalar
Metin İnekler ve rejim
Metin Matematik problemi
Metin Bilişimci İmam
Metin TARİHTE LAFI GEDİĞİNE OTURTANLAR
Metin Banka Diyalogları
Metin İLGİNÇLİKLER
Metin Beyaz Esprileri
Metin Mezar Taşları
Metin 2003 Gafları :-)
Metin Psikolojik Test
Metin Fosil olmak istiyorum!...
Metin Erkek olmanın dayanılmaz keyfi :)
Metin Polis kayıtlarına geçmiş bir hırsızlığın hikayesi
Metin Meşhur Türk yalanları
Metin 20. yy başında bir çocuk ve babası
Metin Sevdim seni, sende de psikopatlık var, kanım ısındı sana...
Metin Ingilizce Resmi Yazışma Örneği ve Cevabı
Metin Çıkıntı Alabilir miyim? (Printerdan çıktı almak için öğrencini…
Metin Türk Erkeğine Hitaben
Metin Acemi İnternetçi
Metin Geyiğin son noktası
Metin İmamın hazin öyküsü
Metin Sürek avı
Metin Bir delinin mal beyanı
Metin OSKAR ADAYLARI AÇIKLANDI
Metin Fizik Sorusu
Metin Laptoplu İmamın Malatyaspor İçin Galibiyet Duası!
Metin Yarattığımız mucizelerin bile farkında değiliz
Metin Her 4 prezervatiften sonra 1 tanesinin ucunu deliyoruz
Metin Türklere Mahsus Ölümler
Metin Hangi Milletten Olmak Daha Faydalı?
Metin Bunları Dünya'da bir terk Türkler yapar :-)
Metin İnternet ve Biz
Metin Çapkınlık ve Global Kriz
Metin Eğer 2004 yılında iş kadınıysanız başınıza gelecekler...
Metin Dünyanın "En Ünlü" ve "En Kanlı" Derbilerinin Sebebi?
Metin Bir Reha Muhtar Klasiği :-)
Metin İstikbal Marşı